5 things bracelet brésilien

5 things#3

16:30Sugar&Dinosaurs

Cinq choses que j'ai aimée dernièrement...
Five things I liked lately...



Les beaux étals de fleurs au marché qui en ferait presque oublier la pluie.../The beautiful flower stalls at the market that almost makes you forget the rain ...

Prendre le thé chez ma super copine C. et m’apercevoir que mon DIY terrarium a fait des petits! Si vous jamais vous faites un DIY ou une recette de mon blog ça me ferais grand plaisir que vous m'envoyez une photo pour voir le résultat! Vous trouverez mon adresse dans la rubrique "About me"./Take the tea at my great girlfriend C. and I realized that my DIY terrarium made a little brother! If you ever make a DIY or recipe from my blog, I would be delighted if you send me a picture to see the result! You will find my address in the "About me".

Remettre mon col claudine Marni pour H&M/Rewear my Marni for H&M collar

Faire de nouveaux bracelets brésiliens aux couleurs de saison/Make new friendship bracelets with seasonal colors

Épier Moustache pendant sa sieste/To spy on Moustache during her nap

Bon dimanche!
Have a nice Sunday!

You Might Also Like

0 commentaires

@sugar_and_dinosaurs