beauté catrice

Weekly nails: Have yourself a merry little christmas

10:53Sugar&Dinosaurs



Happy 24 décembre mes petits sapins!
Aujourd'hui je vous présente une manicure de noël ultra simple!
Happy December 24th my little Christmas trees!
Today I present you a very simple Christmas manicure!



J'ai tout simplement vernis tous mes ongles sauf l'index en rouge - bordeaux (ici le Rapid Ruby de Rimmel) et j'ai vernis mes index en vert sombre (ici l'After Eight de Catrice). Super simple mais festif!
I just polish all my nails except the  index in red - burgundy (here Rapid Ruby by Rimmel) and I polish my index in dark green (here After Eight by Catrice ). Super simple but festive!



Voilà, je vous souhaite de passer un joyeux noël!
Et n'oubliez pas si vous voulez m'aider pour le concours blog créatif 2013 de Marie Claire Idées vous pouvez voter pour moi ici.

Well, I wish you a Merry Christmas!
And do not forget if you want to help me for the contest blog 2013 Marie Claire creative ideas you can vote for me here.

You Might Also Like

0 commentaires

@sugar_and_dinosaurs