birkenstock Cool and the Bag

Look #23 : Let it be summer

18:04Sugar&Dinosaurs


Happy jeudi mes marins d'eau douce!
Aujourd'hui, je reviens avec un nouveau look très estival, je profite du moindre rayon de soleil avant que l'automne ne commence. 




Happy Thursday my freshwater sailors!
Today I return with a new summery look, I'm enjoying the slightest ray of sunshine before the fall begins.



J'ai mis ma veste kimono Conscious d'H&M, que j'ai depuis quelques années déjà, mais je n'avais jamais eu l'occasion de vous la monter ici. 
Mes lunettes de soleil en bois, oui oui en bois, viennent de L'Usine à Lunettes, un site vraiment bien pour commander des lunettes vue ou solaire stylées et peu chères. Avec mon barbu on a acheté pas mal de lunettes de soleil chez eux et ont n'a jamais été déçu. On est tous les deux assez fan de leur lunettes en bois.



I put my kimono jacket from Conscious H&M, that I have for some years now, but I never had the opportunity to show it here.
My wooden sunglasses, yes wooden, come from L'Usine à Lunettes, a really good site to order stylish and inexpensive glasses, view or solar. With my bearded man we bought a lot of sunglasses on their eshop and we have never been disappointed. We're both quite a fan of their wooden glasses.

Kimono // H&M Conscious (AH 2011)
T-Shirt Flamant Rose // Pimkie (PE 2014)
Short // H&M (PE 2013)
Tote Bag "Chirac" // Cool and the bag
Tongs "Gizeh" // Birkenstock
Rendez-vous sur Hellocoton !

You Might Also Like

4 commentaires

  1. Han la chance les lunettes en bois ! :D
    Je veeeeeuuuuuuux !!

    RépondreSupprimer
  2. Oh! The lake pier gives me such good summer vibes! :) great place to take pictures and hang out. Love your wood glasses

    RépondreSupprimer
  3. such great pictures. i love your wooden sunglasses. i bought my husband a pair of bamboo frame ones for his birthday. i like to steal them and wear it from time to time :)

    RépondreSupprimer

@sugar_and_dinosaurs